19.10.2017

UUDEN LIITON NIMI – Rautatiealan Unioni

Äänestysaika uuden liiton nimeksi päättyi niin verkkosivuilla kuin jäsenlehdessä olleella lomakkeella 17.10.2017. Määräpäivään mennessä oli tullut yhteensä 183 ehdotusta. Vaihtoehto A) Rautatiealan työntekijäliitto sai 30 ääntä, vaihtoehto B) Rautatiealan Unioni 100 ääntä ja vaihtoehto C) Rautatiealan ammattijärjestö 53 ääntä.
12.10.2017

LÄHDE HYVINVOINTIPAKETIN PILOTTIHENKILÖKSI

Moni meistä tietää tarkalleen mitä oman terveyden edistämiseksi pitäisi tehdä, mutta asioiden saattaminen käytäntöön ei onnistu. Jotta tuloksista tulee kestäviä, tarvitaan konkreettisia muutoksia ja tukea niiden toteuttamiseen. Nyt sinulla on mahdollisuus saada tueksesi kaksi ammattilaista, joilla on vankka osaaminen ravitsemuksen ja elämäntapamuutosten psykologian alueilta.
11.10.2017

3000 euroa jaossa - hae tukea opintoihin 15.10. mennessä

Rautavirkamiesliitto on varannut jäsenilleen vuosittain 3.000 euroa opintoapurahaa. Yksittäisen jäsenen opintoapurahan suuruus on enintään 300 euroa. Apurahaa voi hakea sellaista opiskelua varten, joka lisää ammatillista osaamista, valmentaa uuteen ammattiin tai josta on hyötyä ay-toiminnassa.
10.10.2017

Hyvinvointipaketti -jäsenkyselyn tulokset

Uusi jäsenpalvelu Hyvinvointipaketti on herättänyt paljon mielenkiintoa. Vastauksia saatiin vajaa 60. Vastauksia tuli miehiltä ja naisilta lähes yhtä paljon ja alueellisesti vastauksia saatiin kaikilta osastoilta.

Kaikki yhteystiedot

jasenyysasiat

Jäsenyysasiat

Pääluottamusmiehet

Rautatievirkamiesliitto
SINULLE
Jotta työssä on hyvä oll

Toimisto

3000 euroa haussa opintokuluihin

Hae 15.10. mennessä

Kirjoja täynnä oleva pää

Lisätietoa ja hakeminen

Ajankohtaisia nostoja

Osastojen jäsenille ilmainen Yhdistystoiminnan perusteet -kurssi 31.10.

Rautatievirkamiesliitto järjestää yhden päivän mittaisen kurssin, jossa paneudutaan yhdistystoiminnan perusasioihin. Kurssille voivat osallistua RVL:n osastojen jäsenet. Kurssi on maksuton. Osallistujille maksetaan päivärahat sekä korvataan matkakustannukset
edullisimman matkustustavan mukaan.

Kysymysmerkkejä pimeässä

Nimikilpailun juliste